Servisní smlouvy pro snímače a terminály UNITECH
Nové servisní kontrakty UNITECH 2016
Výrobce Unitech uvedl 1. července 2016 na trh nový servisní program UnitCare 2.0. Ten nahradil mnoho let používaný Unitcare 1.0.
Unitech přistoupil na změny vzhledem ke shromážděným požadavkům zákazníků a pro zachování efektivity provozu a úspory nákladů uživatelů. Servisní program je také založený na základě odlišných obchodních a servisních potřeb v různých odvětvích, v kterých jsou zařízení Unitech nasazena. Společnost BARTECH uvádí na trh prověřené snímače (odkaz je do elektronického obchodu), ruční terminály, apod.
Základní rozdělení nových servisních kontraktů
Servisní program UnitCare 2.0 má pro snadný výběr tři varianty: Ruby se standardní zárukou 1 rok, Sapphire – rozšířená záruka dostupná ve verzích 2 nebo 3 roky a nejvyšší záruka Emerald, kterou je možné vybrat opět na dvě různá období: 3 nebo 5 let. Každý z těchto programů má svoji vlastní specifikaci v další tabulce níže. Novinkou je, že při servisních kontraktech Sapphire nebo Emerald si zákazník může k základnímu kontraktu vybrat přídavná rozšíření záruk podle toho, co daná firma nejvíce preferuje a využije.
Co servisní kontrakty obsahují a na co se vztahují ?
Obsah jednotlivých kontraktů Ruby, Sapphire a Emerald je uveden přehledně v tabulce níže. V její spodní části je pak další zásadní možnost, a to vlastní rozšíření záruk, viz část “Sestavte si svůj servisní kontrakt na míru“.
Podrobná tabulka servisních kontraktů UnitCare 2.0 včetně rozšíření záruk:
Naše obchodní oddělení Vám na požádání zašle servisní kontrakty v přesné cenové nabídce. Veškeré produkty Unitech, které máme prověřeny pro český trh, jsou zde.
Kontaktujte nás na e-mailu obchod@bartech.cz nebo tel: 517 543 024.