Nejen pro sběr dat z výroby

Chcete najít všechny špatně vyrobené kusy ze včerejšího dne, týdne, měsíce, nebo třeba i roku? A seřadit je třeba podle typu produktu? Zajímá Vás Paretův diagram četnosti chyb pro jednotlivé vyráběné produkty? A jejich rozdělení třeba podle pracovišť? Otázka vteřin!

Výroba
Evidence skladů s využitím čárového kódu

Mobilní skladník je produkt, umožňující rychle a efektivně provádět skladové operace pomocí ruční datové čtečky se snímačem čárových kódů. V přenosné čtečce čárových kódů lze vytvářet, prohlížet, doplňovat a editovat skladové doklady.

Mobilní skladník
Revoluce v invetarizaci majetku

Používáte papír a tužku? Máte seznam na desítkách stran a v něm zaškrtáváte tužkou? NEMUSÍTE! K tomu, aby inventarizace majetku byla jednoduchá, přehledná a spolehlivá, stačí program na evidenci pomocí čárových kódů.

Inventura majetku
Předchozí Následující

Servisní smlouvy pro snímače a terminály UNITECH

Nové servisní kontrakty UNITECH 2016

Výrobce Unitech uvedl 1. července 2016 na trh nový servisní program UnitCare 2.0. Ten nahradil mnoho let používaný Unitcare 1.0.
Unitech přistoupil na změny vzhledem ke shromážděným požadavkům zákazníků a pro zachování efektivity provozu a úspory nákladů uživatelů. Servisní program je také založený na základě odlišných obchodních a servisních potřeb v různých odvětvích, v kterých jsou zařízení Unitech nasazena. Společnost BARTECH uvádí na trh prověřené snímače (odkaz je do elektronického obchodu), ruční terminály, apod.

Základní rozdělení nových servisních kontraktů

Servisní program UnitCare 2.0 má pro snadný výběr tři varianty: Ruby seprehled_strucny standardní zárukou 1 rok, Sapphire – rozšířená záruka dostupná ve verzích 2 nebo 3 roky a nejvyšší záruka Emerald, kterou je možné vybrat opět na dvě různá období: 3 nebo 5 let. Každý z těchto programů má svoji vlastní specifikaci v další tabulce níže. Novinkou je, že při servisních kontraktech Sapphire nebo Emerald si zákazník může k základnímu kontraktu vybrat přídavná rozšíření záruk podle toho, co daná firma nejvíce preferuje a využije.

Co servisní kontrakty obsahují a na co se vztahují ?

Obsah jednotlivých kontraktů Ruby, Sapphire a Emerald je uveden přehledně v tabulce níže. V její spodní části je pak další zásadní možnost, a to vlastní rozšíření záruk, viz část “Sestavte si svůj servisní kontrakt na míru“.

Podrobná tabulka servisních kontraktů UnitCare 2.0 včetně rozšíření záruk:prehled_podrobny

Naše obchodní oddělení Vám na požádání zašle servisní kontrakty v přesné cenové nabídce. Veškeré produkty Unitech, které máme prověřeny pro český trh, jsou zde.

Kontaktujte nás na e-mailu obchod@bartech.cz nebo tel: 517 543 024.

Autor: Dalibor Kuda

Sdílet článek: