3. 12. 2020

Víte, co je u nás v Bartechu „předprodejní servis“?

 
 
 

Je to jistá služba, kterou zákazník mnohdy ani nepostřehne, přesto bývá součástí u nás prodávaných tiskáren, které mu dodáváme.

Běžně si v obchodě/e-shopu koupíte tiskárnu, rozbalíte ji a nefunguje – jednoduše nejde zapnout, nefunguje některá z komponent, která je k ní přikoupena, nefunguje korektně se spotřebním materiálem, nebo se chová prostě jinak, než zákazník očekává…

 
U nás to děláme trošku opačně – neprodáváme pouze krabici s tiskárnou stylem – nákup tiskárny, naskladnění, vyskladnění – dodávka zákazníkovi.
 
Každá tiskárna je před dodávkou zákazníkovi nejdříve rozbalena a vizuálně zkontrolována. Poté jsou do ní instalovány komponenty, které se objednávají zvlášť, nebo jsou dodatkem k tiskárně. Každá z těchto komponent (interní navíjení, ethernet/USB karta, stříhač, odlepovač, atd.) je nejprve instalována a poté sladěna s tiskárnou, či dokonfigurován. Provedeme bodový test tisku, abychom odhalili příp. poškození tisk. hlavy a vytiskneme si kompletní konfiguraci tiskárny. Můžeme provést jistá donastavení a doladění – např. IP adresa dle požadavku, nastavení odtrhávání etiket, či různá specifická nastavení. Následně nastavíme na tiskárně zákazníkem používaný spotřební materiál, zajistíme správné postavení etiket a barvící pásky, aby nedocházelo k jejímu krčení a tím deformaci tisku.
 
A v neposlední řadě – každá tiskárna disponující displejem od nás odchází s kompletním počeštěním MENU a do flash paměti tiskárny instalujeme nativní české znaky. V případě přání zákazníka umíme instalovat i jiné jazyky (např. Azbuku, aj.).

 

Chcete se dozvědět více?
Kontaktujte nás na emailu obchod@bartech.eu
nebo na telefonním čísle +420 517 543 011
www.bartech.cz

Odebírejte novinky

Zásady ochrany osobních údajů

Související články

Kromě workshopů na xTrace a Inventarizaci majetku pro Vás jednou za čas připravujeme i školení jazyka tiskáren DPL.

27. 11. 2020