Politika kvality
Bartech, jako specialista na automatickou identifikaci, technologie a řešení s čárovým kódem, přináší svým klientům užitky ve zlepšení výrobních nebo logistických procesů a snižování nákladů.
Poslání
Našim zákazníkům jsme užiteční a svým řešením přinášíme zefektivnění výrobních a logistických procesů a snižovaní nákladů. Neustále sledujeme nejnovější trendy a využíváme moderní nástroje k tvorbě nejlepšího řešení pro klienta. V oblasti hardware přinášíme na nás trh především kvalitní a spolehlivá zařízení, aby minimální poruchovosti nezpůsobovaly prostoje a tím i ztráty našich zákazníků.
Dodáváme jen prověřený spotřební materiál, který průběžně testujeme a ověřujeme jeho kvalitu.
Softwarová řešení BARTECH jsou vyvíjeny podle moderních konceptů s kvalitním řízením cyklu vývoje a nasazení. Nezbytnou součástí vývoje je neustálá spolupráce s klientem a ověřování vytvářeného produktu.
Výsledkem naší práce je spolehlivé a fungující řešení, které klientům dává stabilitu a kvalitu v jeho podnikatelských činnostech.
Vedení společnosti si uvědomujeme rostoucí požadavky zákazníků na dodávky produktů v požadované kvalitě, dohodnutém termínu, množství a za konkurenceschopné ceny. Pro naplnění těchto požadavků máme zaveden systém managementu kvality, který vychází z kontextu organizace s ohledem na možná rizika. V této souvislosti je vedením společnosti vyhlášená tato Politika kvality.
Produkty
Bartech se soustřeďuje na:
Výrobní MES systémy
Obohacujeme je moderními AutoID technologiemi. Náš produkt umí zákazníkům pokrýt celou škálu požadavků a velikostí i cenou je schopen se přizpůsobit od nejmenších nasazení od dvou pracovišť až po stovky licencí v korporaci.
Spotřební materiál pro náš hardware s velmi dobrým poměrem kvalita/cena
Vždy budeme klást důraz na kvalitu. Kromě toho umíme také speciality – spotřební materiál pro různé složité aplikace s tím, že tomu rozumíme, umíme zákazníkovi vyhovět.
Vysoce kvalitní a spolehlivý hardware s přidanou hodnotou
Přidanou hodnotou jsou míněny služby, které poskytujeme. Analýzy nasazení, poradenství, implementace a další starost o zákazníka. Než značka zařízení, je pro nás důležitější, že jsme schopni k němu poskytovat přidanou hodnotu. Známe jej, umíme poskytovat servis a poradenství. Před doporučením dalších zařízení do prodeje jsou u nás zavedeny procesy, které ověřují, jestli dané zařízení vyhovuje našim standardům.
Podsystémy pro výrobu
Lze je provozovat samostatně i bez vazby na námi dodávaný „velký“ systém. Například: sběr dat pro odstávky, samostatný pacemaker, odvádění výroby atd.
Mobilní multiplatformní aplikace
Většinou krabicového typu prodávané na internetu (Apple Store, Android,Windows apod.)
Zakázkové práce pro sběry dat ve spojení a napojením na stroje a zařízení
Speciální zařízení vyvinuté s pomocí externích spolupracovníků a vlastním vývojem.
Tato řešení děláme jako krabicová řešení s jasnou funkcionalitou. Využíváme je především v našich aplikacích a řešeních.
K naplnění tohoto poslání vyhlašuji tuto „Politiku kvality“:
Zavedení a zdokonalování systému kvality
Udržováním systému kvality dle norem ČSN EN ISO 9001 : 2016 a jeho neustálým zlepšováním a vyhodnocováním dosáhnout stabilní kvality svých služeb, vývoje a integrace systémů, současně se zlepšováním celkové výkonnosti společnosti a tím se udržet mezi špičkovými firmami v oblasti automatické identifikace.
Zaměření na zákazníka
Plnit současné i budoucí požadavky, potřeby a očekávání zákazníků a tím přispívat k udržování okruhu stálých i nových zákazníků v oblasti automatické identifikace. Garantovat spolehlivost a rychlost dodávek zboží, spotřebního materiálu a služeb, tím dosáhnout vyšší kvality dodávek zákazníkům. Zaměřit se na koncové zákazníky a preferovat řešení, které jsme schopni dodávat vlastními silami bez nutnosti využívat subdodavatelů.
Vývoj a inovace
V oblasti vývoje software rozvíjet agilní techniky řízení vývoje. Prohloubit spoluprácí vývojáře a uživatele už v průběhu návrhu a tvorby software řešení. Dodávat kvalitní řešení, dodržet stanovené termíny a zaměřit se na prvky, které přinesou uživateli největší užitek.
Podpora stávajících zákazníků
Zlepšovat obchodní vztahy se zákazníky a neustále myslet na to, že naše služby a produkty musí být pro naše zákazníky užitečné a podporovat jejich podnikání. Maximalizovat užitky ze spolupráce se stávajícími zákazníky, mít přehled o jejich potřebách a aktivně řešit jejich potřeby a požadavky.
Vedení
Společnost vyznává filozofii svobodné firmy. Společnost vytváří podmínky pro svobodné, samostatné a kvalifikované rozhodování zaměstnanců. Vedoucí působí jako lídři, kteří inicializují a korigují vznikající projekty a prosazují filozofii firmy.
Filosofie svobodné firmy Bartech
Smysl a poslání – Když organizace a její zaměstnanci znají důvod proč jejich firma či projekt existuje a sdílejí společný směr. Poslání je jakýmsi magnetem, který (pokud funguje) spolehlivě přitáhne správné a odpudí nesprávné lidi.
Dialog a naslouchání – Když netrváme na jedné pravdě, ale dovedeme připustit různé úhly pohledu. Když dokážeme naslouchat a zapojit se do diskuze tak, že nás to dostane do nových hloubek poznání a porozumění.
Fair play & důstojnost – Když se dokážeme chovat ke každému člověku férově a spravedlivě, tj. podle jeho nebo jejích zásluh.
Transparentnost – Když myšlenky volně plynou a informace sdílíme svobodně a zodpovědně.
Zodpovědnost – Když je každý člověk i organizace jako celek zodpovědný jeden druhému i společnosti za své chování.
Jednotlivě & společně – Když jednotlivci rozumí a berou za své to, jak přispívají k dosažení společných cílů.
Možnost volby – Když organizace podporuje každého zaměstnance k tomu, aby se sám rozhodoval o tom co, jak, kdy, kde, s kým bude dělat.
Celistvost – Když se každý jednotlivec i organizace jako celek drží sdílených etických a morálních principů.
Decentralizace – Když se moc rozprostře do všech úrovní a částí organizace.
Reflexe a zhodnocení – Když všichni cítí potřebu průběžné zpětné vazby, potřebu se učit z minulosti a budovat tak lepší budoucnost
Zodpovědnost a závazky vedení společnosti k politice kvality
K naplnění vyhlášené politiky kvality se vedení společnosti zavazuje:
- Prostřednictvím managementu kvality zajistit funkčnost systému kvality.
- Realizovat politiku kvality prostřednictvím rozpracovaných úkolů do cílů kvality.
- Trvale vytvářet potřebné organizační, finanční a personální zdroje pro splnění stanovených cílů kvality.
- Trvale dbát o zajištění účinné kontroly funkčnosti systému kvality a jeho trvalého zlepšování.
Závazky ostatních pracovníků společnosti k politice kvality:
- Úrovní své práce pozitivně ovlivňovat kvalitu služeb a prodeje a tím také efektivnosti.
- Mít v podvědomí vysokou osobní odpovědnost za kvalitu služeb u všech, kteří tuto vytváří a realizují na trhu.
- Důsledně a přesně plnit směrnice kvality, dodržovat ustanovení technologických, pracovních a kontrolních postupů.
- Plánovanou, cílevědomou a dokumentovanou péči o kvalitu služeb ve všech etapách , považovat za nedílnou součást každodenní práce na všech stupních.