Servis

Služba slouží pro požadavky na servis a opravy zařízení. V rámci servisu zajišťujeme i předvedení zařízení, instalaci, proškolení obsluhy, zápůjčky a preventivní (profylaktický) servis.

Přístup do aplikace 24/7

Neomezený počet uživatelů na zákazníka

Emailové upozornění o změně požadavku

Zpětná vysledovatelnost dokumentace

Služba SERVIS ZAŘÍZENÍ slouží k zadávání požadavků na opravu nebo údržbu zařízení. Může se jednat i o záruční opravy zařízení. Standardním servisem zařízení se rozumí oprava v servisním centru Bartech, kdy o dopravu se stará nabyvatel.

V případě, kdy nabyvatel požaduje servis zařízení v místě jeho používání využije službu SERVIS U KLIENTA. Kromě práce je účtován navíc materiál, čas technika na cestě a náhrada cestovného. Podkladem k fakturaci je potvrzený servisní list.

Primárním nástrojem na využívání služeb je on-line aplikace SUPPORT CENTRUM provozovaná na adrese http://podpora.bartech.czProstřednictvím této aplikace má nabyvatel povinnost zadat požadavky na poskytnutí služeb. Tato aplikace slouží i k vzájemné komunikaci, zpětné dohledatelnosti ujednaných služeb, v případě řešení sporu a nedorozumění...

Pro naše zákazníky máme připravenou možnost servisní smlouvy. Dle nastavených smluvních podmínek pak jednotlivým zákazníkům garantujeme zahájení servisního zákroku a následné odstranění závady od času nahlášení.

Servis tiskáren Datamax-O'neil, Honeywell, Carl Valentin a Zebra

 

Provádíme autorizovaný servis a podporu pro tiskárny značek Datamax-O’neil, Honeywell a Carl Valentin. Servisujeme i další značky, například Zebra. Nabízíme profesionální řešení.

 

Servisní úkony, které provádíme:
  • diagnostika závad
  • pravidelné profylaktické prohlídky v servisním středisku i na místě u zákazníka
  • kompletní čištění tiskárny
  • správné nastavení tiskové hlavy
  • výměna tiskové hlavy, opěrných válečků, převodů a motoru
  • oprava kabelových svazků, ovládacích panelů
  • servis zdrojové části tiskárny, výměna základní desky
  • aktualizace firmware, nastavení optimálních provozních parametrů
  • nastavení českého menu (počeštění)
  • možnost nahrání českých písem/fontů
  • podpora při integraci tiskárny do informačních systémů zákazníků
  • tvorba formátů v DPL, CVPL a ZPL jazycích (po dohodě možnost i v jiných jazycích)
  • dálková správa a podpora
  • předprodejní servis tiskáren zakoupených jinde než u nás (eshopy apod.), nezkalibrovaných tiskáren, chybějící české prostředí, nezaaretovaná tisková hlava, atp. 
Servis terminálů Unitech, Datalogic, Honeywell a Zebra (Motorola, Symbol)

Provádíme servis a podporu pro terminály Unitech, Datalogic, Honeywell a Zebra. Nabízíme kvalitní a profesionální řešení.

Po diagnostice terminálu a zjištění problému navrhneme vhodné řešení pro odstranění závady. V případě potřeby Vám můžeme nabídnout náhradní terminál na dobu nezbytně nutnou pro opravu Vašeho stávajícího zařízení.

Předprodejní nastavení

Všechny mobilní terminály, které u nás zakoupíte, nastavíme, nakonfigurujeme a aktivujeme záložní baterii ještě před odesláním k Vám. Terminál od nás odchází nabitý na 100%.

    Servis a opravy snímačů

    Provádíme servis a opravy snímačů značek Unitech, CodeCorp, Datalogic, Honeywell a Zebra. U nás najdete to správné řešení Vašeho problému se snímačem.

    Nakonfigurujeme snímače dle požadavků zákazníka.

    Nastavujeme snímače tak, aby fungovaly co nejlépe ve Vašem provozním prostředí. Na přání zákazníka snímač nastavíme dle jeho požadavků (sufix, prefix, …). 

    Mám zájem o servis zařízení

    nebo nás kontaktujte na

    Servisní oddělení

    servis@bartech.eu | Tel: +420 517 543 013 | Fax: +420 517 543 050
    Ing. Karel Jurkovič

    +420 517 543 013

    jurkovic@bartech.eu

    Jan Plánka

    +420 517 543 010

    jplanka@bartech.eu

    Patrik Procházka

    +420 517 543 026

    pprochazka@bartech.eu

    Jan Janků

    +420 517 543 015

    janku@bartech.eu

    Další služby

    Poradenská činnost

    Poradíme, co je pro vás opravdu důležité řešit

    Implementace

    Řešení vám sami nasadíme a zaškolíme zaměstnance

    Podpora

    V rámci podpory vyřešíme jakýkoliv váš dotaz

    Servis

    Se servisní smlouvou řešíme vaše požadavky přednostně

    Školení

    Pro práci s naším řešením zaškolíme vaše zaměstnance

    Zakázkový vývoj

    Rádi přizpůsobíme funkcionalitu vašim požadavkům

    Spotřební materiál

    Doporučíme kvalitní barvicí pásky a samolepicí štítky

    Zakázkový potisk

    Vyrobíme etiketu na zakázku s vaší grafikou a čárovým kódem