Zákaznická podpora
Implementací systémů nebo zařízení naše spolupráce nekončí, ale začíná. Za uživatelskou podporou stojí v neustálé pohotovosti tým odborníků připravených řešit vaše požadavky.
Přístup do aplikace 24/7
Neomezený počet uživatelů na zákazníka
Emailové upozornění o změně požadavku
Přehledné uspořádání typů služeb a požadavků
Softwarová podpora slouží k zadávání požadavků na dotazy na funkcionalitu systému, pomoc při řešení problémů uživatelů při práci se systémem, zabezpečení bezproblémového provozu stávající podoby systému, souvisejících technických prostředků a dat na opravu chyb systému.
Primárním nástrojem na využívání služeb je on-line aplikace SUPPORT CENTRUM provozovaná na adrese http://podpora.bartech.cz. Prostřednictvím této aplikace má nabyvatel povinnost zadat požadavky na poskytnutí služeb. Tato aplikace slouží i k vzájemné komunikaci, zpětné dohledatelnosti ujednaných služeb, v případě řešení sporu a nedorozumění...
Uživatelům našich softwarových řešení poskytujeme podporu a servis také pomocí možnosti vzdáleného připojení na jejich PC.
Úrovně služeb
Basic
Úroveň je určena pro společnosti, které nevyžadují rychlé odezvy a nepotřebují provádět žádné úpravy ani přizpůsobení systému. V této úrovni není přístup k pohotovostní hotline. Zadané požadavky,
aktualizace softwaru, dotazy a chyby určitého typu jsou zpoplatněny. Není dostupná služba urgentní servis a vývoj. V této úrovni nemá nabyvatel právo požadovat úpravy systému.
Standard
Úroveň je určena pro společnosti, kterým postačují běžné odezvy a nepotřebují provádět úpravy systému, mohou však požadovat
přizpůsobení systému (tiskové sestavy, nastavení systému apod.).
V této úrovni je k dispozici telefonická linka support centra, není zde zahrnuta služba Pohotovost.
Profesional 12/5
Úroveň je určena pro společnosti, které vyžadují rychlé odezvy nebo
potřebují provádět úpravy systému.
V této úrovni je k dispozici telefonická linka support centra. Mimo standardní pracovní dobu
v pracovní dny v čase 6.00 – 8.00 a 16:00 – 18:00 je k dispozici služba Pohotovost
Premium 24/7
Úroveň je určena pro společnosti, které vyžadují maximální rychlost
odezvy, nebo potřebují provádět
úpravy systému. V této úrovni je k dispozici telefonická linka support
centra a hotline.
Pohotovost je dostupná 24/7.
Související semináře
Související články
Mám zájem o zákaznickou podporu
Další služby
Poradenská činnost
Poradíme, co je pro vás opravdu důležité řešit
Implementace
Řešení vám sami nasadíme a zaučíme zaměstnance
Podpora
V rámci podpory vyřešíme jakýkoliv váš dotaz
Servis
Se servisní smlouvou řešíme vše požadavky přednostně
Školení
Pro práci s naším řešením zaškolíme vaše zaměstnance
Zakázkový vývoj
Rádi přizpůsobíme funkcionalitu vašim požadavkům
Spotřební materiál
Doporučíme kvalitní samolepicí štítky a barvicí pásky
Zakázkový potisk
Vyrobíme etiketu na zakázku s vaší grafikou a čárovým kódem