Zákaznická podpora

Implementací systémů nebo zařízení naše spolupráce nekončí, ale začíná. Za uživatelskou podporou stojí v neustálé pohotovosti tým odborníků připravených řešit vaše požadavky.

Přístup do aplikace 24/7

Neomezený počet uživatelů na zákazníka

Emailové upozornění o změně požadavku

Přehledné uspořádání typů služeb a požadavků

Softwarová podpora slouží k zadávání požadavků na dotazy na funkcionalitu systému, pomoc při řešení problémů uživatelů při práci se systémem, zabezpečení bezproblémového provozu stávající podoby systému, souvisejících technických prostředků a dat na opravu chyb systému.

Primárním nástrojem na využívání služeb je on-line aplikace SUPPORT CENTRUM provozovaná na adrese http://podpora.bartech.czProstřednictvím této aplikace má nabyvatel povinnost zadat požadavky na poskytnutí služeb. Tato aplikace slouží i k vzájemné komunikaci, zpětné dohledatelnosti ujednaných služeb, v případě řešení sporu a nedorozumění...

Uživatelům našich softwarových řešení poskytujeme podporu a servis také pomocí možnosti vzdáleného připojení na jejich PC.

 

Úrovně služeb

Basic

Úroveň je určena pro společnosti, které nevyžadují rychlé odezvy a nepotřebují provádět žádné úpravy ani přizpůsobení systému. V této úrovni není přístup k pohotovostní hotline. Zadané požadavky,
aktualizace softwaru, dotazy a chyby určitého typu jsou zpoplatněny. Není dostupná služba urgentní servis a vývoj. V této úrovni nemá nabyvatel právo požadovat úpravy systému.

Standard

Úroveň je určena pro společnosti, kterým postačují běžné odezvy a nepotřebují provádět úpravy systému, mohou však požadovat
přizpůsobení systému (tiskové sestavy, nastavení systému apod.).
V této úrovni je k dispozici telefonická linka support centra, není zde zahrnuta služba Pohotovost.

Profesional 12/5

Úroveň je určena pro společnosti, které vyžadují rychlé odezvy nebo
potřebují provádět úpravy systému.
V této úrovni je k dispozici telefonická linka support centra. Mimo standardní pracovní dobu
v pracovní dny v čase 6.00 – 8.00 a 16:00 – 18:00 je k dispozici služba Pohotovost

Premium 24/7

Úroveň je určena pro společnosti, které vyžadují maximální rychlost
odezvy, nebo potřebují provádět
úpravy systému. V této úrovni je k dispozici telefonická linka support
centra a hotline.
Pohotovost je dostupná 24/7.

Mám zájem o zákaznickou podporu

nebo nás kontaktujte na

Další služby

Poradenská činnost

Poradíme, co je pro vás opravdu důležité řešit

Implementace

Řešení vám sami nasadíme a zaučíme zaměstnance

Podpora

V rámci podpory vyřešíme jakýkoliv váš dotaz

Servis

Se servisní smlouvou řešíme vše požadavky přednostně

Školení

Pro práci s naším řešením zaškolíme vaše zaměstnance

Zakázkový vývoj

Rádi přizpůsobíme funkcionalitu vašim požadavkům

Spotřební materiál

Doporučíme kvalitní samolepicí štítky a barvicí pásky

Zakázkový potisk

Vyrobíme etiketu na zakázku s vaší grafikou a čárovým kódem